hoppismuppen

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia - 28 februari 2011 19:58

Hej !

Asså jag var ju och tävlade igår, och då fotade jag jätte mkt men med en kompis kamera och hon ska ge mig bilderna snart så jag tänkte att jag skriver om det då jag har bilderna :)


pusshej !

  

Av Julia - 26 februari 2011 18:52

Hej !

Nu ska ni få videon på Neo då vi väntade på bussen. Men snälla mobba inte min röst   

  

Av Julia - 26 februari 2011 10:55

snälla, alla ni som har bdb kan inte ni rösta på min älsade hunter som är med i en tävling med temat "Det bästa jag  har" ? http://hunterlover.bilddagboken.se/p/friends.html#/p/show.html?id=484131379&diaryname=mackvack

Snälla !!! ??


puss hej !

  

Av Julia - 26 februari 2011 09:08

Hejhej !

Imorn blire tävling på Allegro   

Ska bli kul men jag är hyffsat nervös....

Jag måste gå upp typ 7 för att stoppa i motorvärmaren på bilden    Men det är det värt !


Har nyss vart nere och gjort lite frukost, kokade ägg och åt på macka och lite oboy på det belv jätte gott !

Ska ta och klä på mig lite sen kanske det kommer lite bilder och sen ska ni få se vad min lillebrosha neo gjorde då vi väntade på bussen för någon dag sen   


kanske någon liten hiss/diss eller båda med   

  


Av Julia - 25 februari 2011 17:04

Hej !

Det skulle vara jätte snällt om någon som kan redigerade lite bilder till mig   


Skriver mer sen   

  

Av Julia - 23 februari 2011 18:51

Hej !

Nu ska jag ha en mini-tävling.

Då är det så att man kommenterar på bloggen, 3 kommentarer ger 3 poäng, 15 kommentarer ger 15 poäng osv.

Man måste kommnetera med mail så att jag kan skilja på er   

Men om man inte har någon så är det ju en annan sak    

Tävlingen avslutas varannan söndag och vinnaren vinner en länkning i alla inlägg tills nästa vinnare utses   

Lycka till nu alla ! 

  

Av Julia - 23 februari 2011 18:03

Hej !

Nu ska ni få en Hiss och en Diss !   


Jag dissar bettskivor för jag tycker det är fult !

  

Jag hissar denna grimma för ja tycker den är söt och värkar vara skön för hästen.

  

Finns ju i anndra färger med   

  

Av Julia - 22 februari 2011 20:49

Hej !

Som ni kanske märkt är det 2 st som har gästbloggat   

Ja nog om det   


Eftersom jag bloggar så har jag då ÄNTLIGEN gjort klar so-läxan   

Ska redovisa Italien på fredag    Jag gillar inte att redovisa   


Som ni kanske märkt i detta inlägg är att jag gör så himmla många smileys  Hehe!

Men iaf.


Snart måste jag stänga datorn och då ska jag gå och lägga mig i sängen och träna lite mera på so:n och kanske teckna lite   

Kanske kommer lite bilder på vad jag ritade imorn   


Nu tänkte jag bara för att jag älskar denna låt så ska ni få höra den   




  

Presentation


Hej !
Jag heter julia och är en glad tjej på 13 år. På fritiden sysslar jag med hästar, fotografering och webbdesign.

bloglovin'

bloglovinbloglovin

Sök i bloggen

Omröstning

vad vill ni ha mer av här på bloggen ?
 tävlingar
 bilder
 inlägg
 annat (kommenterar vad)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards