hoppismuppen

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 13 mars 2011 09:33

Hej !

Förlåt för att jag inte har skrivit men jag kommer att vara lite mer aktiv på http://hoppteamet.bloggplatsen.se/.


Men jag ska försöka att skriva så kycket som jag kan här annars får ni gärna besöka min och Bertas blogg http://hoppteamet.bloggplatsen.se/.   


  

  

Av Julia - 9 mars 2011 10:34

Jag totaldissar denna totalfula hjälm !

Skulle aldrig än tänka tanken att sätta på mig den !

  

hiss/diss ? vad tycker ni ?


pusshej !

  

Av Julia - 9 mars 2011 10:32

Här har ni en outfit, hiss/diss ?


pusshej !

  

Av Julia - 9 mars 2011 09:07

Hej !

Har alla sovit gott ?   

Det har iaf jag och idag så ska jag, Neo o pappa gå på bio och vi ska se "Rango"

  

Men det är inte förns ikv så jag får väl se vad jag ska hitta på idag   


Har inte sådär jätte mycket att säga så jag ska se om jag kan hitta någon outfit och kanske någon hiss/diss.


pusshej !

  

Av Julia - 8 mars 2011 19:47

Hej hopp !

Idag har man då vart till solberg !   Det var GRYMT kul asså ! Tack för en grym dag tjejer !   

Vi kom dit runt 10 och åkte hem klockan 16 = jättekul HELA dagen.

Nu ska jag rota fram lite bilder.

                              

Alla bilder är inte på "rätt plats" men det får gå iaf   


pusshej !

  

Av Julia - 8 mars 2011 06:14

Hej !

Idag klockan 8.00 åker jag till skolan (fast vi har lov) för att kliva på en buss som tar mig Sanna och Jessica till Solberg !   Ska bli så grymt kul ! Jag var ju typ där i måndags men iaf !   

Tar med mig kameran/mobilen så det kommer att komma liiiite bilder iaf   


Sitter och bara lyssnar för fåglarna kvittrar och det låter som om våren är påväg även fast vi har typ 1 meter snö kvar O.o


klockan 7 ska jag g å ner och äta nått så jag kanske inte skriver världens längsta inlägg men ska göra vad jag kan för att det inte ska bli en kortis   


Fick ett förslag på "Dagens ridpass" och "Dagens outfit", men dagens ridpass blir ju då bara 1 gång i veckan för att jag bara rider 1 gång i veckan.....

Och dagens outfit går nog att ordna. Både jag och ni kommer att göra. Ni gör en och skickar till hoppismuppen@live.se och om det inte kommer in någon snygg så har jag en reserv. Men alla som deltar kommer att få en länk för att jag lägger upp alla på här på bloggen sen får ni läsare rösta och vinnaren då kommer få en länk i 8 inlägg.


Lycka till nu alla ni där hemma framför datorskärmarna !   


  

Av Julia - 7 mars 2011 18:15

Hejsan svejsan !

Asså jag vill så himla gärna blogga nu men jag vet inte om vad så ni får önska vad ni vill läsa om   

Önska, önska, önska ! För då blir jag glad !   

  

Av Julia - 7 mars 2011 13:28

Hejhej !

Igår var jag till skuleberget och åkte slalom    Det var jätte kul men det tog lite tid innan man kom upp till tobben för det var ju en sitt-lyft och då man var uppe så var man på 294 m.ö.h Skuleberget är även sveriges finaste slalombacke tror jag att det var    För man har nämligen utsickt över havet   

Sen på typ näst sista åket så åkte jag ner för en backe där det var alla hoppen och då så körde typ jag lite udda så jag ramlade och slog i huve i backen så mina slalomglasögon tryckte till typ lite under ögat så jag har jätte ont där nu   


Imorn så blire slalom i solberg   Tror att typ Sanna, Sandra och Therese ska vara där med. Therese vet jag men Sanna o Sandra är jag lite osäkra på. Sanna är jag 80% säker men Sandra är jag bara kanske 40%......

Men vi ser väl vilka men stöter på så var inte blyga om ni ser mig, jag kommer att ha en svart/vit/grå rutig jacka och svarta byxor så var inte blyga   Jag vill inte höra "jag såg dig men vågade inte gå fram...." så var lite modiga nu   


Ni ska bara veta vad nyfiken jag är nu.... För jag såg att på en av mammas "att göra/kolla upp" lappar så stod det "fodervärd"   Och sen så värgarde hon att säga varför det stod det....

Men vi får väl se   


Ska kolla om vi kan hitta lite bilder som ni kan få se   

Min älskade älskade Hunter !<3<3<3<3

Kommer mer bilder sen då Therese har skickat dem   

  

Presentation


Hej !
Jag heter julia och är en glad tjej på 13 år. På fritiden sysslar jag med hästar, fotografering och webbdesign.

bloglovin'

bloglovinbloglovin

Sök i bloggen

Omröstning

vad vill ni ha mer av här på bloggen ?
 tävlingar
 bilder
 inlägg
 annat (kommenterar vad)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards