hoppismuppen

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

hejsansvejsan !

Av Julia - 21 februari 2011 18:25

Hejsansvejsan allihopa ! 

Idag har man väl inte gjort så mycket förutom att jag har åkt lite längdskidor på åkern    Att åka längdskidor är inte det bästa jag vet men då man sammlar pigelin-poäng så får ju alla damp om man inte sammlar    Men men....


Tänkte köra igång med nått nytt här på bloggen    Tänkte både ha veckans out-fit, veckans ekipage och veckans låt   

Jag börjar med att förklar hur veckans out-fit gåt till.

Då är det så att man gör en out-fit som matchar och sen så skickar man den till hoppismuppen@live.se och skriver sitt namn och blogg/bdb/annan sorts blogg.

Sen så måste man lägga upp någon sorts bild och länka hit till tävlingen. Sen så kommenterar man att man är med och länkar dit man har lagt pp länken hit  

Denna länk måste finns på blogg/bdb * http://hoppismuppen.bloggplatsen.se/2011/02/21/4669237-hejsansvejsan/#kommentarer  *


Veckans ekipage går till på samma sätt fast på skickar du en bild på din/någon annans häst (måste ha tillstånd att andvända bild på någon annans häst) och skriver samma saker.


Och veckans låt går till så att man skickar ett mail till mig med den låt man tycker ska bli veckans låt och lite motivering. 


Varje onsdag avgörs alla "tävlingar"   


Lycka till nu alla !   


  

 
 
Jessica Sjölund :)

Jessica Sjölund :)

21 februari 2011 21:24

sv: den heter typ Habba Habba Zuut Zuut elr nått! haha :p

http://www.sjoolund.blogspot.com

Julia

21 februari 2011 21:45

Okej, tack!
Men vad heter den andra?

 
Linda

Linda

24 februari 2011 14:16

Ja platsar inte på dagens outfit, j går bara runt i mjukusar i stallet nu när min häst är halt!

http://www.grannoxdiva.blogg.se

Julia

24 februari 2011 14:49

jo då ! :D
du ska ju klippa ihop en outfit :D jag kan lägga upp en så du kan få se hur jag menar :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 17 augusti 2012 13:45

Nu ska jag förklara varför jag inte har bloggar, och det är för att Tosca är död! :'(...

Av Julia - 19 juli 2012 19:45


  När jag var påväg ut med Joey till hagen. Så kom det 2 mindre pojkar och deras mamma, och dom frågade om dom fick klappa och jag kunde ju inte säga nej då Joey är så snäll och ändå inte skulle göra något. Dom klappade och klappade tills deras m...

Av Julia - 19 juli 2012 18:21


  Idag så stod det dressyr/markarbete på schemat! Började såklart med att skritta fram ute. Sedan så gick jag in på banan, fixade med bommar som jag skulle använda. Joey var så duktig som stod helt still där jag lämnade honom och väntade på att ja...

Av Julia - 19 juli 2012 10:17

Av Julia - 18 juli 2012 16:37

    Idag red jag lite dressyr på banan. Började med att skritta fram ute, sedan då jag gick in på banan så började jag att göra mycket volter i skritten. Jobbade med formen, men han var så okoncentrerad då hans hagkompis Acke stog inne på banan o...

Presentation


Hej !
Jag heter julia och är en glad tjej på 13 år. På fritiden sysslar jag med hästar, fotografering och webbdesign.

bloglovin'

bloglovinbloglovin

Sök i bloggen

Omröstning

vad vill ni ha mer av här på bloggen ?
 tävlingar
 bilder
 inlägg
 annat (kommenterar vad)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards