hoppismuppen

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 6 mars 2011 19:58

sorry för så himla dålig uppdatering men jag har varken haft tid eller ork för att sätta mig vid datorn......

Men jag skriver mer imorn för jag ska upp tidigt imorn så måste sova....   


pusshej !


  

En bild på Bommen då vi tävlade. (Therese tävlade honom)<3

  

Av Julia - 2 mars 2011 19:38

ja nu ska då en tävling avgöras men det gör den inte förns mins 3 bidrag har kommit in.

så kom igen nu !!



  

Presentation


Hej !
Jag heter julia och är en glad tjej på 13 år. På fritiden sysslar jag med hästar, fotografering och webbdesign.

bloglovin'

bloglovinbloglovin

Sök i bloggen

Omröstning

vad vill ni ha mer av här på bloggen ?
 tävlingar
 bilder
 inlägg
 annat (kommenterar vad)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards